Budapesti irodánkba keressük

értékesítési asszisztens

pozíció betöltésére új kollégánkat


Kit keresünk?

  • Aki szeretne egy nyugodt, családias környezetben, fiatalos csapatban dolgozni.
  • Aki testhezállónak találja az irodai munkavégzést.
  • Aki nyitott, bővíteni akarja tudását, meg akarja érteni, hogy mivel is foglalkozunk.
  • Aki tud és mer kérdezni, ha valamit nem ért.

Plusz pontot érő tulajdonságok:

  • kedvesség
  • figyelmesség
  • precizitás
  • segítőkészség
  • vidám személyiség

Szükséges végzettség és tapasztalat:

  • klasszikus irodai asszisztensi munkatapasztalat (minimum 2 év)
  • minimum középfokú végzettség
  • erős számítógépes felhasználói ismeretek (Word, Excel, MS Office levelező)

Mit várunk el?

  • A vezetői utasítás szerinti munkavégzést.
  • A kapott információk beépítését a mindennapi munkavégzésbe.
  • Az átadott információk, tudásanyag elsajátítását.
  • Kulturált, intelligens kommunikációt.

Mit nyújtunk?

  • Alkalmazotti munkaviszonyt, határozatlan idejű munkaszerződéssel.
  • Hétköznapi 8:00-16:00 közötti munkarendet.
  • Utazási támogatást (BKV bérlet).
  • Könnyen megközelíthető irodát (metróval, villamossal, busszal).
  • Mobil telefont, internet kapcsolattal, meghatározott kerettel.
  • Nyugodt és jól felszerelt munkakörnyezetet (2 fős iroda).
  • A fizetés nettó 140.000,- Ft. 

Mi lesz a feladat?

  • Telefonhívások fogadása, üzenetek rögzítése, továbbítása.
  • Levelezések bonyolítása ügyfeleink és kollégáink felé egyaránt.
  • Iktatási és archiválási feladatok ellátása.
  • Ajánlatok és szerződések előkészítése, a hiányzó adatok bekérése az ügyfeleinktől, kollégáinktól.

A munkavégzés helye: 1089 Budapest

Jelentkezés módja:

Önéletrajz küldése az allashirdetes@ergonom.hu e-mailcímre.

Híreink

A távmunka munkavédelmi szabályai

Beszéljünk a távmunkáról! Mit érdemes erről a fajta munkavégzésről tudni? Mire kötelezett a munkavállaló és mire a munkáltató? MI a helyzet akkor, ha valaki távmunkában, vagyis az otthonában szenved el balesetet? Többek között ezt részletezi az alábbi összefoglalásunk. Részletek

Hulladékbevallásról röviden

Hamarosan közeleg a bevallási határidő, ezért szeretnénk Toplakné Béres Kinga munkabiztonsági, tűzvédelmi és környezetvédelmi tanácsadó kolléganőnk összeállításával felhívni a figyelmet erre a jelentési kötelezettségre, hogy Ön se felejtse el a bevallást elkészíteni/elkészíttetni! Részletek

Jogszabályváltozás- Munkavédelmi képviselőképzés

A jogszabályváltozás értelmében 2019.01.02-től a munkavédelmi képviselők képzése csak a felnőttképzésről szóló törvény szerinti tevékenység keretében történhet. Ez jelenleg befolyással van az általunk tartott munkavédelmi képviselő képzésre is, így a türelmüket kérjük, hogy a jogszabályváltozásnak Mi is meg tudjunk felelni. Reményeink szerint 2019.II. negyedévétől ismét a rendelkezésükre tudunk állni meglévő és új ügyfeleinknek, akik ezt a képzést nálunk szeretnék igénybe venni. Részletek

Hírlevél feliratkozás