Adatvédelmi szabályzat

Ergonom Kft. adatkezelési és adatvédelmi szabályzatának 2. sz. melléklete:

1. Az adatkezelő neve: Ergonom Munkavédelmi Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban: Ergonom Kft.)

2. Az adatkezelő címe: 7100 Szekszárd, Tartsay Vilmos út. 16.

3. Az adatkezelő elérhetőségei: telefon: (+36 74/419-448), fax: (+36 74/419-476), e-mail: kozpont@ergonom.hu, www.ergonom.hu

4. Adatkezelési nyilvántartási azonosító:   NAIH- 51979

5. Az adatkezelés megnevezése: Hírlevélküldés; az adatkezelés a jogosultak (a továbbiakban: jogosult vagy jogosultak) önkéntes hozzájárulása alapján történik.

6. Az adatkezelés jogalapja: 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról(a továbbiakban: Avtv.) alapján a jogosult önkéntes hozzájárulása.

A jogosult a regisztráció kitöltésével és elküldésével tudomásul veszi, és hozzájárulását adja ahhoz, hogy az Ergonom Kft. az ott feltüntetett adatokat adatbázisában rögzítse, megőrizze, és az adatvédelmi szabályzatában rögzített módon felhasználja.

A jogosult személyes adatai kezelésének feltételeiről megfelelően tájékozódott, ahhoz önkéntesen hozzájárult, továbbá személyes adatainak kezeléséhez beleegyezését adja.

7. A kezelt adatok köre: Azonosító adatok: családi és utónév, e-mail cím, hírlevél küldéshez való hozzájárulás (aláírás).

Az adatkezelés céljából nyilvántartott adatok: személyes adatok.

8. Adatfeldolgozók köre: Alapvetően az adatokat az Ergonom Kft. munkatársa(i) (értékesítési vezető és munkatársai, továbbiakba adatkezelő) kezelik, adatfeldolgozót az Ergonom Kft. nem von be.

9. Az adatkezelés célja: a jogosultak részére a szolgáltatás, hírlevél, célzott ajánlatok kiküldésének lehetősége, biztosítása.

Kapcsolattartás, a jogosultak megszólítása, az Ergonom Kft. és a jogosultak közötti kommunikáció, valamint interakció dokumentálása, rögzítése. Ennek érdekében további az Ergonom Kft. szakmai profiljába tartozó és vonatkozó kérdések kiküldése, amelyekre a válaszadás szintén önkéntes, nem kötelező.

Az adatkezelő a megjelölt céloktól eltérő célra a személyes adatokat nem használja, személyes adatokat harmadik személyeknek nem adhat át. A fenti korlátozó rendelkezés nem vonatkozik az esetleges, törvény alapján kötelező adattovábbításokra, adatszolgáltatásokra.

10. Az adatkezelés időtartama: határozatlan időtartam, amíg leiratkozási lehetőséggel a jogosult nem él. A leiratkozás az Ergonom Kft.-nek a hírlevelekben közölt e-mail címére küldött, a leiratkozás szándékát jelző levélben történik.

11. Adatbiztonsági intézkedések:

Az adatkezelő minden tőle elvárható, szükséges intézkedést megtesz az adatok biztonsága érdekében, gondoskodik azok megfelelő szintű védelméről különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen.

12. Az adatkezelési szabályzat módosítása: az Ergonom Kft. fenntartja a jogot, hogy az Adatkezelési és Adatvédelmi Szabályzatot a jogosultak egyidejű értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. Erre különösen akkor kerülhet sor, ha a szolgáltatások köre bővül, vagy ha jogszabály azt kötelezővé teszi. Az adatkezelés megváltozása nem jelentheti a személyes adatok céltól eltérő kezelését. Amennyiben a jogosult nem fogadja el a módosításokat, bármikor jogában áll az adatbázisból leiratkozni. Amíg a jogosult az adatbázisból való törlését nem kéri, addig a változásokat részéről elfogadottnak kell tekinteni.

13. A jogosultak jogai személyes adataik kezelésével kapcsolatban:

Tájékoztatáshoz való jog

Személyes adatai kezeléséről a jogosultak tájékoztatást kérhetnek. Az Ergonom Kft. kérésre tájékoztatást ad a jogosultnak az általa kezelt adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról. A tájékoztatás iránti kérelmet e-mailben az központ@ergonom.hu címre kell eljuttatni, amire 8 munkanapon belül választ kap a jogosult.

Helyesbítési jog

A jogosult jogában áll, hogy tévesen szereplő adatok helyesbítését az adatkezelőtől kérje.

Az adatkezelő nem felelős azért a kárért, amely abból ered, hogy a felhasználó adatai védelméről nem megfelelően gondoskodott.

Törlési jog

A jogosult kérheti adataik törlését a 10. pont alatt meghatározottak szerint.

A jogosultnak joga van az adatkezelőtől az adatok soron kívüli (nem a leiratkozás folyamatában) törlését kérni, ha feldolgozásuk jogellenesen történt.

14. Jogérvényesítési lehetőségek:

A jogosult panaszával, kifogásával fordulhat közvetlenül az adatkezelőhöz, aki minden tőle telhetőt megtesz az esetleges jogsértések megszüntetése és orvoslása érdekében.

A jogosult jogérvényesítési lehetőségeit az Avtv., valamint a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyve (a továbbiakban: Ptk.) alapján bíróság előtt gyakorolhatja, valamint kérheti az adatvédelmi biztos segítségét is (Dr. Péterfalvi Attila Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elnöke, 1125  Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c, 1530  Budapest, Pf.: 5 ugyfelszolgalat@naih.hu).

Szekszárd, 2012. július 02.

 

Jelen szabály az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzat aláírása napján lép hatályba.

 

Tóth László

Ügyvezető

Híreink

Miért van szükség kisgépkezelői tanfolyamra?

Azon túl, hogy törvényi előírás azt is boncolgatjuk, hogy miért is jó ezt a képzést külön dokumentáltan lefolytatni, és nem egy általános munkavédelmi oktatás keretében lefedni. Miért jó ez a Munkáltatónak, ha így részesíti képzésben a Munkavállalóit? Részletek

Munkavédelmi hatósági jelentés 2018. I-III. negyedév ellenőrzési tapasztalatairól

Elkészült a jelentés a 2018 I.- III. negyedév munkavédelmi hatósági ellenőrzés tapasztalatairól. Az ellenőrzés kiemelt ágazatai a mezőgazdaság, feldolgozóipar, gépipar, építőipar voltak, de mindemellett a jelentésből az is kiderül, hogy " az állampolgárok nagy számban tettek bejelentést, az egészséget és biztonságot veszélyeztető munkakörülmények miatt." Ezzel azért is érdemes tisztában lenni, mert attól, hogy az adott vállalkozás éppen nem szerepel a hatóság ellenőrzési fókuszában, attól még érheti őket ellenőrzés. Érdemes elolvasni az összefoglalót. Részletek

Megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatása

A megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatása során a munkáltatónak plusz feladati vannak. A biztonságos és egészséges munkakörnyezet és a megfelelő foglalkoztatás biztosításáért a munkáltató felel. Hogy mik ezek a feladatok, intézkedések, melyek a munkabiztonság terén mindenképpen elkerülhetetlenek Szopka Gábor műszaki és termékfejlesztés főtanácsadó kollégánk összegezte. Részletek

Hírlevél feliratkozás