A foglalkozás-egészségügy fontosságáról

A munkavállalók életük nagyrészét munkahelyükön töltik, ahol különböző ártalmaknak lehetnek kitéve (például: zaj, kémiai anyagok, stressz, bakteriális és vírusos kórokozók, stb.).  Fontos kellő figyelmet fordítani a megfelelő foglalkozás-egészségügyi szolgáltató kiválasztására, ahol a munkavállalók vizsgálata kellő körültekintéssel és alapossággal zajlik, és nem csak szükséges adminisztrációs teherként jelentkezik. A foglalkozás-egészségügy feladata a munkabiztonsággal (munkavédelemmel) szorosan együttműködve a munkavállalók munkahelyi egészségügyi állapotának megőrzése és javítása.

Munkánk alapelve a megelőzés. Elsődlegesen a munkahelyi veszélyforrások által elszenvedhető egészségkárosodások és betegségek megelőzése, másodlagosan a foglalkozással összefüggésbe hozható betegségek korai felismerése.

A foglalkozás-egészségügyi alapszolgáltatásunkról és a szolgáltatás keretében végzett feladatokról részletesebben IDE KATTINTVA olvashatnak.

Miért jó a munkáltatónak, ha munkavállalóit foglalkozás-egészségügyi orvosi felügyelet alatt tudhatja?

  • hosszútávon az egészséges, munkára kepés munkavállalókkal hatékonyabb és eredményesebb munkát tud végezni;
  • csökkenhet a táppénzes napok igénye;
  • növekszik a munkavállalók elégedettsége érezve a munkáltatói törődést, odafigyelést;
  • munkavállalóit az egészségi állapotuknak megfelelő terheléssel tudja foglalkoztatni egészségük megőrzése érdekében;
  • minden munkaegészségüggyel kapcsolatos kérdésére szakmailag korrekt választ, segítséget kaphat;
  • nem utolsósorban pedig eleget tesz a törvényi kötelezettségének.

Miért jó a munkavállalónak, ha van foglalkozás-egészségügyi orvosa?

  • munkájával kapcsolatos egészségügyi problémáira szakszerű tanácsot, ellátást kaphat;
  • hosszútávon a munkaképességük megőrzése érdekében évente teljeskörű általános orvosi szűrővizsgálaton vehetnek részt, ahol képet kaphatnak egészségügyi állapotukról.

Amennyiben szeretne egyedi ajánlatot kapni foglalkozás-egészségügyi alapszolgáltatásunkra vonatkozóan, vagy további kérdése merült fel, kérjük az alábbi elérhetőségek egyikén jelezze felénk.

Telefonszám: +36 20 388 2730

E-mail-cím: ertekesites@ergonom.hu

 

Ajándék Munkavédelmi Checklista!

Híreink

Változások a munkavédelmi törvényben

A munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény (továbbiakban: Mvt.) 2022. év végén több módosításon esett át. Nézzük, melyek ezek a változások! Részletek

A hála világnapja

Annyira sok mindenért lehetünk hálásak és sokszor elég egy apró gesztus is azok felé, akik segítő kezet nyújtanak nekünk nap mint nap! Részletek

Szekszárd Javáért kitüntető cím az ERGONOM Kft.-nek

Az idei évben Szekszárd Közgyűlése ünnepi ülés keretében az ERGONOM Munkavédelmi Szolgáltató Kft. részére adományozta a „Szekszárd Javáért” kitüntető címet a városért kifejtett kimagasló tevékenység elismerése gyanánt. Részletek

Blog

Vállalkozásba kezd? Munkavédelmi checklista az induláshoz!

Vállalkozást szeretne indítani, de nem tudja milyen dokumentumokkal kell, hogy rendelkezzen a munkabiztonság, munkavédelem, tűzvédelem és munkaegészségügy területén? Segítünk eligazodni az útvesztőben! Nemcsak cikkünk nyújt segítséget, hanem cégünk ebben együttműködő partner tud lenni induló vállalkozásának. Forduljon hozzánk bizalommal! Részletek

Levegőtisztaság-védelmi jelentés

A levegő védelméről szóló 306/2010. (XII. 23.) Korm. rendelet előírásai alapján éves levegőtisztaság-védelmi jelentést annak az üzemeltetőnek kell benyújtania, aki engedélyköteles légszennyező pontforrást vagy diffúz forrást (pl. kémény, kürtő, kivezetés) üzemeltet. Részletek

Hulladékgazdálkodási bevallás teljesítése

Minden évben újra és újra kérdésként merül fel a cégek, vállalkozás életében, mikor vagyunk kötelezettek elkészíteni egy hulladékbevallást, annak mi az alapja? Részletek